Sweet miss blue, how do you do...

Har en dålig dag idag. Känner mig alldeles rödsprängd och har stora påsar under ögonen. Sov jättedåligt inatt och vaknade innan klockan ringde. Var hos Marie igårkväll i hennes nya lägenhet, borde kanske ha gått hem tidigare eftersom jag ska jobba, men det var så skönt med sällskap så det blev ganska sent. Jag har verkligen svårt för att vara ensam, fick en liten panikångest-attack över hur det kommer att bli när jag ska bo alldeles själv. Usch!
Näe, nu måste jag samla ihop bitarna av mig själv och gå till jobbet. Hoppas det är mycket folk på julskyltningen så jag får nått annat att tänka på ett tag. Jag är den sista som ska klaga efter allt som hänt, men ibland känns livet inte särskilt rättvist...
Ska försöka ta bilden på stövlarna idag också så jag lägger ut den ikväll. Ska till en gammal klasskompis efter jobbet med alla andra klassen-flicks som hängde ihop =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0