Till duschen...

Min storslagna tripp till Birsta slutade med Barnens hus. Vilket jäkla kaos, tur att man inte har småbarn, haha! Mamma hade bakat lussebullar igen, så hon gav mig en påse också. Älskar dom, så sjukt goda! Så dagens middag bestod av en lussebulle, och efterrätten av en Kitkat. Det ser ljust ut på matfronten när jag kommer bo själv för jämnan, haha!
Nu ska jag hoppa in i duschen och skrubba mig ren, sen ska jag bara invänta Sex and the city innan jag lägger mig! Ska försöka komma ner på stan innan jag börjar imorrn så jag hinner köpa hårfärg och torrschampo. Måste testa det sistnämnda miraklet så jag slipper tvätta håret så ofta! Ska även eventuellt påbörja julklappsköpen istället för att skjuta upp det ännu mer. Hoppas, hoppas att odd molly-klänningen kommer imorrn så jag får en present själv också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0