Tjejkväll & hockey...

Jag var ju som sagt hos en gammal klasskompis igårkväll. Blev sju stycken tjejer totalt tror jag, vi satt och babblade och åt mat. Blev kinamat för mig, det var inte igår kan jag säga! Bra med hämtmat nu när jag ensam i flera dagar för här blir det inget lagat iaf, haha!
Ikväll efter jobbet ska jag direkt på hockey så jag hinner nog inte med datorn förrän senare! Skulle vilja hyra lite filmer också eftersom jag är ledig några dagar efter idag, men alla andra jobbar ju istället. Det är tragiskt när alla jobbar inom handel, man är typ aldrig ledig samtidigt! Jag får väl försöka ha kul med 42"aren ensam istället^^
Nu ska jag halka ner till jobbet!


Kommentarer
Postat av: Evelina

varför är du ensam? vart är pappa¨å marie?

2007-12-03 @ 11:35:50
URL: http://lonken.blogg.se
Postat av: madde

haha ja jag undrar som eve där..
varför är du ensam? det hr jag missat (a) haha

och ja det gick bra med flytten :D

2007-12-03 @ 23:16:03
Postat av: Evelina

oj så hon dog?

hur mycke pengar ska ja sätta in åt dig till julklapparna?

2007-12-04 @ 11:37:48
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0