Dagen...

Syrran ringde efter jobbet och frågade om jag vill hänga med på stan en liten stund. Självklart var jag på, eftersom jag hade funderat på att gå dit själv och lämna tillbaka min klänning och köpa ett halsband^^ Det sved att lämna tillbaka den, men jag var tvungen att inse att den faktiskt var alldeles för stor, och det fanns ingen mindre storlek. Iaf så har jag sett ett par ursöta barnskor jättelänge nu som jag alltid tittar på, och idag köpte vi dom^^ Sååå söta! Värsta discokulorna, haha! x)
För att dämpa ångesten över min klänning så hittade jag en blus och en tröja. Jag skulle bara ha en, men syrran ba, NOO du måste köpa båda, jag ba, säg inte så! Haha! Så jaa, båda fick följa med hem^^
Sen köpte jag halsbandet, anledningen till att jag egentligen skulle ner på stan. Det är två långa, tunna guldkedjor med två pyttesmå hjärtan som skallrar. Dom säger att såna ljud ska vara harmoniskt för bebisar i magen^^ Inte för att jag är med barn, men iaf^^ It's so cute x)
Fick även hem min Magdalena (fint namn, mohaha^^) Graaf-bok, så jag ser fram emot att hugga in på den^^

117070-149

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0