Frusen...

Har varit på standen idag. Trevligt värre låter det, men h*lvete vad kallt det var! Orsaken var att syrran ville att jag skulle leka lite modell igen, för hon ska vara med i en fototävling. Det brukar ju vara rätt kul när man inte blir alltför utspökad, så sure tänkte jag. Hade då inga tankar på att det skulle vara ungefär 13 minugrader ute idag! Där stod jag i korsett, pumps och kjol, BRRRRRR vad kallt det var! Jag trodde allvarligt att mina fötter var förfrusna och skulle trilla av där ett tag, haha x) Jag är fortfarande helt genomkall men cirkulationen i fossingarna verkar iaf fungera som den ska nu^^
Jag kanske lägger in nån bild sen om jag hittar nån jag gillar som syrran inte ska skicka in. Dom får väl inte vara publicerade innan eller nått sånt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0