Get dressed for succes...

Hola people^^ Idag var jag nere på stan och tittade på skor. Fanns ett par som jag tänkte köpa, jag la till och med undan dom, sen gick jag vidare och insåg att det faktiskt skulle vara ganska onödigt. Vilken aha-upplevelse, hahaha x) Jag hittade istället finally en svart förklädesklänning som fick följa med mig hem^^ Det kanske inte är världens mest nödvändiga plagg, men jag trivs i klänningar, och en sån ville jag verkligen ha! Grejen är den att jag iaf inte kan släppa skorna, jag vill faktiskt att dom ska finnas i min skoröra... Då kör man konversationer i huvudet, där intalar jag mig att dom skulle vara väldans bra att ha  till våren, haha! Får se hur jag gör^^
Jag hittade även två par små söta örhängen som jag köpte. Jag äger typ inga små för jag har alltid varit ganska bling-bling när det gäller smycken, men nu är det ändring på den saken^^ Försökte förgäves hitta nått halsband som jag kunde ta kedjan från till min silverberlock som jag har hemma också. Fanns ingen tillräckligt långt förutom på oäkta berlockhalsband, och det känns lite onödigt att köpa^^

För övrigt kan jag tillägga att jag mår skit! Förkylningen vägrar släppa, och halsen på morgnarna är inte ens värd att nämna. Kanske glädjer någon, haha!
Förresten, om nån skulle ha råkat se mig på stan idag så är det förklaringen till att jag såg ut som en katastrof, man orkar liksom inte lika mycket när man är sjuk^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0