Helgen...

Jag skyller på bloggen att jag inte har skrivit än, den vill liksom inte alltid funka så bra^^
I fredags var det en kille i klassen som skulle ha 20-årsfest. Roligt värre att träffa alla igen tyckte jag, men jag gick ju och blev sjuk istället så på fredagen orkade jag verkligen åka iväg på nått partaj. Jag har fortfarande lite ångest över det för jag ville verkligen träffa alla igen...
Jag hade innan bestämt att jag skulle vara med Malin på lördagen och titta på melodifestivalen hos henne, så jag åkte dit. Första hann jag dock åka på hockey, Timrå mötte Mora. Egentligen skulle jag inte dit heller, men Malin skulle på matchen så det blev enklast att åka samtidigt därifrån till henne =) Sen tackar jag inte nej till att gå på hockey heller, I love it!
Melodifestivalen var skit, men jag gillade verkligen Unos låt, haha x) Iaf, alla som var hos Malin skulle ut på krogen så vi hamnade också ute. Första gick vi på Players, sen Coppers, och till sist landade vi på Liquid bar. Jag måste säga, jag <3 Coppers! Jag har faktiskt roligast där när jag går ut, haha! Det beror ju självklart på vilket folk som är ute också. Vi hade tänkt gå på Svenssons också men det är ju så sjukt trångt där hela tiden så jag orkade inte!^^

Fick även mig en liten känga när vi var ute, nämligen kommentaren: Hon är fin , men lite tillbakadragen!
Bara för att jag inte försöker bli bästa kompis med dom som inte intresserar mig ett dugg.^^
En vakt släppte in mig fast jag inte hade åldern inne för han gjorde ett undantag för mig, så det var ett litet plåster^^ haha x) Sen var det ett par jobbiga jäklar i ena baren, men dom fick smaka på om blickar kunde döda, sen var dom borta ur leken! Mohaha! haha^^ Näe men allvarligt, vissa fattar verkligen inte när man inte är intresserad!
Kvällen slutade med lite bråk och polis, men annars hade jag kul! Och nej, det var inte jag som bråkade, haha!^^ Träffade faktiskt ett par gamla klasskompisar ute som jag inte har sett sen studenten. Gamla flashbacks typ x)

Kommentarer
Postat av: Emma

OMG Cops Come Knocking, HAHA x)

Btw, min blogg bråkar med mig med, heeela tiden, damp!

2007-02-05 @ 22:37:20
URL: http://lasseliten.blogg.se
Postat av: Magdalena

HAHAHA ja verkligen xD fast jag är totalt oskyldig! x)
Ja man blir helt galen! Hatar när man är taggad så funkar det inte!

2007-02-06 @ 00:34:12
URL: http://magdalenae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0