Hundvakt...

Jahopp, innan kvällen var slut så blev jag hundvakt^^ Ena doggen blev sjuk så mamma och Anders fick slänga in sig i bilen och dra ner till Uppsala! Jag ba hallå, helt förvirrad, dom drog på två minuter typ, haha! Under dom få timmarna så har jag krossat ett glas brevid ena hunden, och sen glömt att släppa in dom från hundgården. Japp, detta går fantastiskt bra^^ Men jag räddade faktiskt hunden från allt splitter genom att själv hoppa ner på det och putta bort henne, aj aj aj! Haha x) OMG nu hör jag att nån har hittat nötskålen, den lilla tjuven =O Kommer snart!!
Japp, lilla Bäbis stod på köksbordet och åt wasabinötter, säkert mycket bra för hennes mage! Hon är så söt så jag kan inte ens skälla, I'm weak^^ Rätt komisk syn att se en ca 55 kilos hund stå på bordet och äta ur en skål^^
Åh nu hatar hon mig för att hon inte fick äta upp dom. Hon blänger.. Jag måste gå och klappa innan Lost börjar! Haha x) 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0