kanske ett smycke för mig...

Näe skämtåsido!^^ Jag ska nog hålla mig borta, men det är ju faktiskt en liten rolig grej! Satt och kikade på accessora och då kom det upp ett smycke som jag hade glömt att det finns! Nämligen singelringen! Man visar ju om man är gift eller förlovad, så sure, varför inte underlätta raggningen om man känner för det, haha! Fast jag tvivlar på att nån skulle veta att det va just en sån ring man hade på sig! Iaf i den här staden^^ Jag undrar hur bra det gick för den ringen när den kom, om det faktiskt är ett antal som använder sin singelring flitigt! Synd att den går åt turkoshållet bara, lite svårt att matcha om man bryr sig om sånt! Finns som sagt på accessora för 319 riksdaler^^

117070-163

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hahaha omg xD Nästa gång vi åker till Stockholm så ska vi ha en sån där ring ;D o verkligen visa den om vi träffar vissa personer xD HAHA

2007-02-24 @ 00:13:49
URL: http://pernillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0