Kvällens MF...

Nedräkningen inför kvällens Melodifestival har börjat! En kompis ringde och frågade om jag skulle med och bowla ikväll, min spontana reaktion blev: men det är ju melodifestivalen!! Haha! Det här är den enda vecka som jag faktiskt har sett framemot, eftersom jag tror och lever på hoppet att flera av låtarna faktiskt är bra! Jag tror såhär på förhand att Nanne kniper en av finalplatserna ganska lätt. Hon brukar göra bra låtar och hon har säkerligen folkets stöd. Sen som en liten idoltittare så tror jag även att både Måns och Sebastians låtar kommer att vara bra. Magnus Carlsson brukar ju komma med nåt trallvänligt även han!
Jag håller på att lyssna på alla låtar just nu, så jag kanske hinner ändra mig^^

Och en liten fråga! Varför har alla schlagerbloggar utom Sebastian? Dålig stil tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0