Melodifestivalen m.m...

Nej jag vet, jag har fortfarande inte ändrat bloggen, men grejen var att jag hastigt åkte till mamma imorse, så jag måste till pappa igen för att kunna ändra^^ Får se om jag lyckas bättre imorrn, haha!
Nu har precis Fredrik och Lotta varit här igen, tog med sig enorma muffins! Jag ba, äsch den där går lätt ner! Slutade med att jag fick jätteont i magen^^
Vi höll även på att provsmaka nötter som jag tycker är jätteäckligt, sen fick jag tag i nån platt jäkla nöt som jag smakade! Jag ba, jag spyr, flytta på dig i värsta paniken! Fredrik ba: ööhhh, och flydde från stolen, hahaha! Han är så rolig^^ Men han ska ändå bli van inför när bebisen kommer inom en månad, mohaha! Men jag hann till slasken för alla som ville veta!

Just ja, jag måste ju yttra mig lite om igår också! Vilken pinsam delfinal, den var ju sämre än sämst! Dom enda som var bra och förtjänade att vara där var The Ark! Dom är så jäkla bra, go Ola Salo^^ Älskar att se dom live, och höra Ola prata om betydelsefulla saker... Fast med tanke på åldern på dom som brukar kolla på MF så kanske en tröja skulle kunna vara till deras fördel i finalen, haha! Reginas lilla försök på en poplåt tänker jag inte ens kommentera! Läraren som gick vidare var lite tråkig, men jag tyckte att det var jätteroligt för hennes skull. Strongt att komma helt okänd och ta sig direkt till finalen sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0