MF-update

1. Måns låt rockade röv! Den var typ den bästa av alla veckors låtar hittills! Citerar My little pony; "Det svänger, oh det svänger..."

2. Sebbes kläder! Jag älskar att matcha mina kläder, I really do, MEN, det finns en gräns!!! Snälla sätt på karl ett par svarta byxor åtminstone! Hela han var bara alldeles för RÖD!

3. Magnus låt låter väldigt mycket som en annan. Det tog mig timmar att komma på vad jag var ute efter, men det är självklart A-ha jag söker!

4. Jag trodde att min kära gamla Nanne skulle kvala direkt, men ack! Idolerna kickade asset ut veteranerna denna vecka!

Slutligen ska jag bara tillägga att det var den bästa veckofinalen med dom bästa artisterna! Ikväll kunde man titta utan att skämmas för deras skull (förutom ett par av bidragen)!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0