small world...

Haha nu får ni hänga med här, för det kan bli invecklat! Och Sandra, det här berör dig lite^^ Jag satt och pratade med Pernilla igår på msn innan vi gick och la oss. Så säger hon att hennes familj ska till Sundsvall första helgen i april. Jag ba, vad roligt, då måste vi hitta på nått. Pernillas kusin är iaf inte hemma då för hon är utomlands^^ Så frågar jag vart dom bor, hon ba, jag vet inte, tror det va nått med Berg! Jag ba, åh Bergsåker^^ Dom har en travbana där. Pernilla ba, ja men då är det där, för jag såg massa hästar!
Sen frågar jag vad kusinen heter, hon ba, Sandra. Jag ba, hmm det ringer ingen klocka. Sen kommer jag på en sak, jag ba, ska hon vara borta länge? Pernilla ba, jaa! Sen kommer vi fram till att hon är i Australien. Sen ringer den välbekanta klockan^^ Jag ba, min Sandra har en kusin som bor i Bergsåker som är i Australien nu, som har en kompis som heter Sandra, så säger jag namnet på henne! Pernilla ba, Men Sandra är där med nån som heter så! Så kollar vi på resedagboken och det visar sig vara samma personer, haha! Världen är liten x) Så Sandra, din kusin är där med Pernillas kusin x)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Man kan verkligen säga att världen är liten hahaha Helt sjukt egentligen! :O xD

2007-02-19 @ 17:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0