En punkt till på listan...

Nu har jag fixat det sista inför Rockisen, känns superskönt! Var på Birsta och köpte kärringsockor (ni vet, strumpbyxor som bara är sockar^^), hårfärg och en filt till! Mamma fick färga mitt hår på en gång när jag kom hem för att få det överstökat^^
Sen så råkade ett par skor få följa med hem, ojoj, haha! Det var verkligen inte planerat, och jag fick lite ångest men dom är så söta så jag kunde inte låta bli^^ Eller egentligen så är dom ganska fulsöta^^ Sköna var dom också. Ett minus dock att det är några centimeter klack på dom, som jag egentligen inte vill ha, men jag kände mig inte sååå superlång i dom så det kan nog funka på krogen iaf. =) Ni lär säkert upptäcka dom på nån bild i framtiden, haha!

Näe, nu känner jag stressen av att sitta här, jag vet liksom inte ens vad jag ska packa med mig och det ska vara klart imorrn, aahh! Vi ska ju köa innan insläppet så det ska liksom vara kläder som är varma och bekväma. Äger jag sånt ens? Haha! Jag får iaf leva med att ta min enorma vinterjacka fast att jag känner mig som en michelingubbe^^ Har nästan bestämt mig för mina gråa mockastövlar också, så nu ska jag bara hitta en outfit som passar till!

Nu ska jag hämta en termos medan jag minns, sen invänta Prison break! =)

Bye bye <3

Den nya hårfärgen^^
117070-95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0