Hockey...

Krogen igår var trevligt^^ Vi hamnade på Coppers, inte särskilt ovanligt, haha! Jag har inte varit där sen dom byggde om, blev jättefint faktiskt!
Marie kom först hit så vi gjorde oss klara tillsammans, sen gick vi till den berömda lägenheten där pojkarna håller hus, haha! Det är nått med det placet som gör att man får i sig för mycket alkohol, haha^^ Det var iaf inte i närheten av annandagen så jag är nöjd! =) Dom spelade även Magdalena-låten av Björn Rosenström, det kändes lite obekvämt, haha!^^

Nu idag så har jag j som sagt varit på hockey. Första perioden gick lite halvtrögt, stod bara 0-0 vid pausen. Sen helt plötsligt lägger Timrå i växeln i andra perioden så vi tar ledningen, tjoho^^ Haha! Modo gör senare ett mål så det står 3-1 när slutet börjar närma sig. När det är tre minuter kvar av matchen tar Modo time out, och plockar bort målvakten, så dom har alltså en utespelare mer på planen. Dom klämmer in ett mål så det står 3-2 i slutet. När det är nio sekunder kvar så blir Timrås målvakt utvisad för han sköt pucken över sargen tror jag. Dom nio sekunderna var dom längsta i mitt liv! Jag var sjukt nervös! Snacka om snubbla på mållinjen om Modo skulle lyckas i power play med nio sekunder kvar! Men Timrå klarade iaf den lilla stunden så vi vann! Happy moment! xD
Märktes att det var länsderby, det var utsålt i arenan, 5 800 biljetter^^ Modo hade fått med sig en stor klack idag så det kan vara en av orsakerna!
Pauserna spenderade jag med Sandra som också var där idag^^ Dock av olika anledningar! Hon kollar på grabbsen, jag kollar på matchen, haha! Som sagt, fotbollsspelare <3 haha!

117070-94

Jag är sjukt trött så jag ska nog slänga mig på soffan snart! =)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0