Hyrt film...

Nu har jag hyrt två filmer som jag velat se aslänge^^ Varje gång jag har varit på väg så har min bror inte jobbat, så då har jag hellre väntat, haha!
Filmerna är iaf Vit oleander och Dagboken. Den sistnämnda har jag faktiskt sett slutet på och vet därför hela handlingen, men man vill ju liksom se själv iaf. Vit oleander såg jag en trailer på för aslängesen på tv 1000 och inte kunnat släppt den, och sist jag hyrde film så råkade den stå i hyllan =)
Jag ska dock vänta tills imorrn med att se dom så jag kan snyfta i min ensamhet, haha! Dagboken är ju liksom snyftfilmen nr 1!
Wow, kan inte minnas när jag hyrde en film som inte var thriller eller skräck senast, haha!




117070-111117070-110


Kommentarer
Postat av: Emma

åh, the notebook är så underbart söt! ( :

2007-01-17 @ 22:35:54
Postat av: Emma

finns många emmor kom jag på, haha (emm4_)

2007-01-17 @ 22:36:50
Postat av: Magdalena

ja det kändes lite surt när jag prickade in dom sista 10 minuterna när den gick på tv, haha! Man ba yes nu vet jag hur den slutar^^

haha det är bra att ni är tydliga xD

2007-01-17 @ 22:54:57
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: carro

the notebook är århundradets vackraste film. jag googlade upp skådisarna och faktum är att dem hade ett förhållande efter den filmen vilket känns; för det var så jäävla äkta att det gjorde ont :)

2007-01-21 @ 16:47:30
URL: http://www.nogg.se/babylonisk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0