Morfars kalas...

Morfar har fyllt 75 år nu så igår firade vi med ett litet släktkalas. Jag kramade morfar grattis, och tusan vad han kan klämma åt, haha! Eller så är jag bara extra känslig eftersom jag fortfarande känner mig helt mosad efter rockbjörnen^^  
Som vanligt hamnade jag med syrran och mina två kusiner vid "barnbordet", tack för den, den yngsta är liksom snart 18, hahaha! Men vi kommer nog alltid få hamna vid det bordet tills vi har egna barn. Jag passade iaf på att mobba min kusin för hans val av tjejer konstant under middagen^^ Det var askul, tyckte jag, haha! Jag knäckte honom som en pinne! Skojar bara xD
Sen fick jag en kommentar av min andra kusin:

"Du är som ett kinderägg; Brun på utsidan och blond på insidan!"

TACK för den! Haha! Allt jag sa var faktiskt att jag inte visste vilken väg jag skulle köra in när man ska till kulturmagasinet^^


117070-101Kalasklädda^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0