Natten...

Syrran ville att jag skulle hämta henne efter krogen igår, så jag tänkte väl att visste det kan jag väl ställa upp på^^ När klockan är tre på natten så ringer jag och frågar vart hon är nånstans, hon var på Max! Ovanligt att alla hamnar där, haha!
Iaf så är det ju ganska allmänt känt att jag är LIVRÄDD för typ allting när jag är ensam, haha! Därför hade jag lite ångest när jag var tvungen att stå ensam mitt i natten i stan på en helg och skrapa is från alla fönsterrutor^^ Så när jag är på bakrutan och bara har liiite kvar i mitten så hör jag röster från två killar, jag ba, ahhh så försöker jag lugnt och sansat kliva in i bilen, haha! Ena ba: Hej sötis! Jag ba, eh hej, och smällde igen dörren! Sen hör jag honom ropa: Du behöver inte låsa dörren, jag ska inte göra nått! HAHA! Stackars kille, men asså jag är rädd för alla pojkar som är 10 + ungefär när jag är ensam och utsatt, haha xD Det är liksom inget personligt^^
Iaf så svänger jag till sist in på Max, och ringer syrran. Jag säger att jag kan gå in ifall hon vill sitta kvar med sina mompisar en stund till, så jag går in. Kommer inte särskilt långt innan det ställer sig en kille i vägen och börjar dansa och ha sig framför mig. Man ba suck flytta på dig, inte på humör, haha! Jag var nog inte så trevlig, men jag rekommenderar ingen att försöka flirta halv fyra på natten när jag bara vill hem, haha! Iaf så ser jag mig omkring, smockat med partyklädda krogenmänniskor! Jag ba, yes det känns verkligen som jag passar in med min ruffsiga knut i nacken och stövlar, syrran ba; Du behövde ju bara kliva genom dörren för att få ragg! 
Jösses, om det vore så enkelt, vet inte vad alla får det ifrån! Haha!

Ojoj, nu är det snart reprisen på Grey's anatomy!

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0