Sista chansen...

Jag vet att jag verkar vara värsta bokmalen nu, men asså igår fick jag en äkta fnitterattack igen när jag läste. Jag läser Marian Keyes bok Sista chansen nu^^ Iaf, nu kanske jag skrattade extra för att det var mitt i natten eller för att jag har dålig humor, men jag tycker det är roligt^^  Här är stycket:

"Jag vet att han verkar tjurig, men han kan faktiskt vara riktigt gullig. Ibland", nu såg hon lite generad ut, "berättar han roliga sagor om en björn som heter Ernest."
"Är det ett smeknamn på hans snopp?" frågade Fintan misstänksamt. "Brukar Ernest gömma sig i mörka grottor?"


Hahaha herregud nu börjar jag igen, jag är nog fortfarande trött^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0