Stan...

Jag ställde klockan på 10 imorse! Jag vaknar och tänker åh är jag såhär pigg fastän klockan inte ens har ringt. Så rullar jag runt och tittar på klockan. Den visar 12.58... Jag ba ligger där och funderar på vad som hände, haha! Har verkligen inget minne alls av att klockan har ringt, och jag vet att jag ställde den igår, jag dubbelkollade tom! Sen så brukar jag aldrig stänga av klockan, jag snoozar jämt innan jag kliver upp! Helskumt var det iaf^^

Tre timmar senare än planerat så kom jag iväg ner på stan, haha! Skulle fixa det sista nödvändiga inför Rockisen, åker ju på onsdag! =) Jag hämtade ut mina och Maddes bussbiljetter, köpte en minihårspray till väskan, en neccessär, sen har jag köpt underkläder, lypsyl, filt och klubbor, haha xD Klubborna är viktiga!Så länge man stoppar nått i munnen så är man nöjd^^ Lär ju få köa en liten stund innan vi kommer in =) Jag har seriösa problem med vad jag ska ha på mig på den nedrans galan^^ Pappa frågade idag om det verkligen var nödvändigt med hela min resväska för att sova borta i två dar, jag ba JAA! Måste ju få plats med alla outfits och skor, haha!

Jag ska försöka lägga ut nån liten bild från nyår sen om dom inte är alltför gräsliga, men jag måste få bilderna först^^

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0