Tjalala...

Jag gillar inte söndagar. Man känner sig ful, äcklig och allmänt slapp, plus att det typ inte finns något att göra! fast iofs så är väl vissa söndagar bättre än andra, jag njöt nog mer när jag gick i skolan av den lilla lediga tid man fick. Vi var iaf och åt på restaurang idag så man fick se lite folk. Very cute servitör^^ haha! Åt världens godaste chokladmousse till efterrätt, mums, mums!
Sen nu på kvällskvisten så har jag lagt min tid på att läsa ut min bok. Jag la ifrån mig den halv fem imorse för den var så spännande, bra jobbat^^ Då hade jag typ 50 sidor kvar bara av 500, men jag kände att jag var tvungen att sova då ändå, haha! En ond plats heter den iaf, skriver av Dean R. Koontz, en av mina favoritförfattare.
117070-115

Satt och sa igår innan jag gick och la mig att jag inte råkar ut för lika många olyckor längre. De borde jag inte ha sagt, för idag körde jag nagelsaxen i tummen. Way to go^^ Haha! Men ni vet, olyckor händer så lätt^^ Jag har faktyiskt räddat våran groda också! En av prydnadssakerna som står i akvariet hade vält över honom så han satt fast! Jag ba, nooo min Kermit^^ Sen fick pappa köra ner handen, jag håller mina händer borta från sånt äckelvatten^^ Han är helt tam efter alla år nu, han följer fingrarna och hoppar upp om man drar dom  längs glaset. Nu pratar jag om grodan, inte pappa! Han är förresten väldigt äcklig, helt övergödd (pratar fortfarande om grodan).^^

Oh förresten^^ Om ni inte har kikat in på tjuvlyssnat så gör det, man har hur kul som helst när man läser alla flummiga konversaioner! Ett tips bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0