Efterskott...

Jag vet att det är dåligt med uppdatering men det blir som det blir ibland... Det känns bra att ni stannar iaf!^^ Jobbet idag kunde inte börja på ett bättre sätt. Marie kom in med ett paket till mig, och sånt tackar man inte nej till! Det var en lite sen födelsedagspresent^^ Det var en stor rosa drink-shaker som jag kan blanda drinkar i (som om inte det hörs på namnet), ska bli kul att testa nångång, storsupare som man är (läs ironin^^)! Drinkar är ju faktiskt gott, så vi får väl se vad vi hittar på vid nån kommande utegång! Sen fick jag en stor prisma som man kan ha som dekoration. Jag har tittat på dom själv innan men varit för snål, så den passade finfint! :) Nu ska jag hoppa i min sköna morgonrock som jag köpte igår, sen blir det Ghost whisperer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0