Farbror Blå...

Åkte till mamma igår en liten stund med syrran. Jag har saknat hennes bil, för att det var trasig innebar även att jag inte har kört på jättelänge. Iaf så intog jag ratten igår, hade nästan glömt hur kul det är! Förutom att jag såg Farbror Blå komma i ilfart med blinkande ljus bakom mig.^^ Får alltid panik av poliser, men det var ju iaf inte mig dom var ute efter, haha! Jag och syrran har faktiskt blivit förföljd av en polisbil enda in på vår uppfart, det var lite extra panik^^
Nu måste jag stressa på innan jobbet! Bara fem dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det du?:P
http://www.expressen.se/noje/1.752162/ola-forfoljs-av-galet-fan

2007-07-10 @ 21:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0