J*vligt irriterad...

Asså egentligen orkar jag inte ens kommentera men det är väl lika bra, så "alla " blir nöjda och glada! Anledningen till att jag inte godkände kommentaren om tröjorna var för att den var jävligt onödig! Det handlar inte om att jag inte kan tvätta, vilket jag kan, men jag var på jobbet så jag bad pappa göra det! Sen var det inte hans fel heller, utan vi har gemensam tvättstuga med våra grannar, och nån har färgat nått i maskinen utan att säga till oss andra. Hur fan kan man få det till att jag får skylla mig själv för att jag inte kan tvätta? Sen ska jag inte behöva försvara anledningen till att jag inte vill ha spydiga kommentarer i min egen blogg, speciellt inte från dom som inte kan lämna en egen länk som man kan svara på! Till sist kan jag tillägga att mer än hälften av dom som kommenterar i min blogg är folk som jag inte känner, alltså inte mina kompisar! Jag tvingar ingen att läsa min blogg, det är så enkelt att låta bli att klicka in sig på min blogg om man inte vill det!

Kommentarer
Postat av: Christina

Skönt med tjejer som kan säga ifrån och stå på sig. Hoppas du får en skön helg och massor av skoj. kram Christina

2007-07-06 @ 14:16:52
Postat av: Madde

men suck xD att dem orkar? hahaha tell them to get a life next time xD

2007-07-08 @ 21:16:16
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Jojje

Haha! Efter den där avhyvlingen törs dom nog inte skriva elaka kommentarer igen :D

2007-07-13 @ 17:15:50
URL: http://jojjeb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0