Kraftansträngning...

Ni får ha överseende med dåliga uppdateringar nu när jag är sjuk. Det är en stor kraftansträngning att ens sätta mig här, haha!
Vi var ju iaf till bror igår och hälsade på. Dom har renoverat hela huset, är så himla fint nu! Synd att det ligger så långt borta bara^^ Man vet att man är på landet när bönderna drar nyförlösta kalvar i skottkärra utanför, haha! Isak har blivit så himla stor nu, dom växer snabbare än ogräs! Dock fortfarande lika söt^^
Den största nyheten just nu är väl att min storasyster kommer hem från Nya Zeeland imorrn! Har inte träffats sen september, så det ska bli jättekul! Fast jag vet inte om jag hinner träffa henne imorrn, jag ska till en tjej på jobbet så det beror på hur sent det blir! Kanske sover hos pappa och åker hit på onsdag igen. Min andra storasyster kommer hem och hälsar på till helgen också, så då är alla hemma i Sundsvall. Vi ska ha en liten reunion hos bror sen :) Nu ska jag plocka ur diskmaskinen, sen ska jag dra täcket över huvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0