Många bollar i luften...

En snabbis om igår var det! Vi träffades fyra tjejer från jobbet och gick hem till en av oss för att ha lite trevligt^^ Vi beställde hämtmat från Bite line som vi tuggade oss igenom. Eller jag lämnade halva min, det går inte att få ner en hel sådär tjock! Vi hade jättetrevligt med vårt tjejsnack om allt möjligt, men jag kände att jag borde lämna i förväg för att träffa min syster när det var så längesen sist. Fast klockan blev ju rätt sent iaf så det gjorde inte så mycket^^ Vi satt uppe runt köksbordet väldigt sent och lyssnade på olika små historier. Jag var mest intresserad av fallskärmshoppningen, jag vill också!!!^^ Får väl se hur det går med det i framtiden!
Nu idag så var vi hos bror igen. Var första gången som Viktoria fick se lille Isak i verkligheten. Jag tror att hon gillade det hon såg, haha! Jag skulle så fint lägga in lite bilder också, men det finns ingen usb-kabel här hos mamma. Morr! Får ta det när jag är i stan igen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag vill också hoppa fallskärm!!!!

2007-07-18 @ 19:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0