Rush...

Vilken dag! Varför kommer rushen alltid när man står ensam? Haha, vilken bitter människa jag kommer bli, jag är ganska bra på att klaga på jobbet^^ På lördag jobbar man ensam i hela väskaffären, så en från sko får springa ner så den andra kan äta lunch. Den som jobbar där får bara en halvtimme, eftersom det behövs vara två stycken på sko. Det verkar inte ha gått fram riktigt till alla för idag tog hon på väskaffären över en timmes lunch, fastän hon blev tillsagd innan. Jag blir så störd på sånt för det drabbar alla andra också! Klockan var nästan tre innan jag fick gå på lunch, och jag var den som hade varit där längst! Det var rätt lugnt innan, men naturligtvis kom allt folk samtidigt när jag var själv! Sen gick hon som jag jobbade med hem tidigare också så jag blev ensam ännu längre. Man skulle vara rik och ligga på playan med Cosmopolitans istället, haha^^ Jag hittade iaf en liten kalender på min minilunch. Det passade mig som handen i handsken, så den fick det bli! Nu ska jag bara komma ihåg att använda den, ordning och reda är inte riktigt mig grej...

117070-456

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0