Söt unge...

Seriöst, en av världens sötaste ungar var inne på jobbet igår! Han var kanske två år eller nått sånt, och hans mamma skulle hitta skor till honom. Jag hjälpte dom att mäta och hålla på ganska länge, sen hittade dom ett par som passade bra. Mamman ba, vill du ha dom här nu då? Ungen ba, dom!, och pekade på mina lackballerinas^^ Hon ba, nej det där är tjejskor, tror inte att din pappa skulle gilla det, haha! Sen stod han framför mig bakom kassan och sprang fram och tog på mina strumpbyxor, sen backade han skrattande tillbaka flera gånger. Så sjukt söt!^^ Nu ska jag ner på stan innan jobbet och handla massor av grejor. Tre väskor, minst tre par skor och nått plagg. Jag älskar dom där väskorna, så nu kliar det i fingrarna! Lär väl visa det senare om jag orkar, jobbar till åtta ikväll!

Kommentarer
Postat av: Madde

hahahaha nu förstår ja varför dina pengar inte räcker så långt hahahah xD men jag erkänner.. att shoppa är nog det roligaste som finns.. (a) haha

2007-07-25 @ 14:32:10
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0