Sött...

Jag tror jag har fastnat i köpa-saker-till-hemmet-träsket för tillfället, alltid ska det vara nånting! Kunde inte låta bli att köpa hjärtstekpannan, tänk så söta ägg man kan göra i den^^ Hittade också ett sött förkläde som kan vara bra att ha kanske om jag mot förmodan någonsin kommer att stå i köket! Det brukar inte bli så bra, så jag håller mig borta^^ Visst kan jag laga mat med nån annan, men det brukar oftast bli så att jag står där och ser ut som ett skrämt rådjur medans den andra faktiskt lagar maten, haha! Sist men inte minst så hittade jag ljusstakar som matchar löparna jag köpte tidigare. Har även spanat in lite krukor som jag ska köpa sen!


117070-442 117070-441
117070-443

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fina saker! gillar ljusstakarna :) Jag har ju nästan likadana fast utan fot ;)

2007-07-13 @ 17:29:40
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0