Städat...

Jämt när jag kommer tillbaka till stan så är inte mina grejor där dom ska vara. Väldigt irriterande. Alla mina skor verkar flyttas från hallen minuten jag åker härifrån, haha! Eftersom dom tog upp typ halva mitt golv så passade jag på att städa lite i klädkammaren och lägga in allt i sina kartonger! Men nu har jag klämt in mina sista kartonger på den hyllan också så nu vet jag inte vart jag ska lägga blivande skor. Visst, om man slänger kartongerna så blir det mer plats över, men det sliter mycket mindre på skorna att låta dom ligga där^^ Strykjärnet åkte också fram ikväll. Lika bra att passa på när man får såna där ryck (händer inte alltför ofta hos mig^^). Var på väg att baka en kaka, men jag drog gränsen där, haha!


117070-454

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0