The Ark...

Tänkte dra lite om igår^^ Vi gick ju ner lagom till Sunrise började spela. Snacka om att sångaren är hur söt som helst live! Lät även som en mumintroll när han försökte prata lite svenska, haha! Så sött! Var inte så många artister jag ville se igår, utan efter Sunrise så såg jag bara framemot The Arks avslutning på stora scenen. Jag är typ kär i den gruppen, dom är så sjukt bra live! Allsång får en ny innebörd när dom är i stan! Dom avslutade allt med Prayer for the weekend, den är sååå bra! Vi var helt galna när vi stod där, haha! Whiskeyrösten idag! Äsch, det går liksom inte ens att beskriva stämningen dom skapar^^ Ikväll blir det Melody club, eventuellt Sahara hotnights, sen vet jag inte om det är nån speciell jag vill se. Europe avslutar kvällen på stora scenen iaf! Solen lyser tråkigt nog med sin frånvaro idag, så jag måste leta efter nått varmare att ta på mig nu! Hörs sen! :)


Kommentarer
Postat av: amelie

the arks konserter är alltid sjukt bra!

2007-07-06 @ 17:18:11
URL: http://couleur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0