Usch...

Yes, nu ekar musiken enda upp till mitt vardagsrum hemma. Torgny Melins spelar på stora scenen nu, HAHA^^ Det kan ju vara positivt att inte ens behöva lämna hemmet, jag hör allt lika bra iaf! Gårdagen blev jäkligt blöt. Precis när vi gick ner så började det ösregna! Jag kunde plaska innuti mina skor, så blöt var dom, och i mitt vita linne kunde jag ha platsat bra i en miss wet t-shirt- tävling. Not funny! Skulle ju ta med mitt paraply, men självklart så glömde jag ju att ta med det. Vi skulle ju titta på Melody club, men vi skippade det för att vänta på ett uppehåll så vi kunde springa ner. Det kom som sagt aldrig nått, haha! Blev istället mycket tid spenderat i Wallmans-tältet. Som vanligt när man är ute så slutade kvällen med ett snabbmatsställe^^ Inte för att jag brukar äta, men jag följer ju med dom andra. När Marie och Jesper åkte hem efter, så gick jag och hängde med syrran en stund. Hann precis höra The final countdowm, haha! Känns ju inte sådär superlockande att gå ner en blöt kväll till, men samtidigt så måste man ju passa på när det händer nått. Ska bara komma ihåg mitt paraply idag^^


117070-435
Fina festivalfötter^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0