Bad day...

Ni vet när man har en klassiskt skitdålig dag? En sån har jag nu! Jag fick samtal från jobbet innan jag ens var klar imorse. Då hade min kollega panik för hon fick inte upp kasaskåpet så jag fick kuta ner. Jag fick inte heller upp det så ännu en tjej fick komma. Kul att jag skyndade mig som en galning i onödan! Så jag jobbade nästan från öppning till stängning idag, känner mig helt slut i hela kroppen. Sen spenderade den andra damen nästan all tid inne på lagret så jag fick springa omkring som en galning ensam och sköta allt där ute och alla kunder, samtidigt som alla blåsor på mina fötter växte sig dubbel! Sista kunden kom i sista minuten som vanligt, så hey guess what? Jag fick inte stänga i tid idag heller! Hinner bara komma hem därifrån, sätter mig och äter, spiller på min nya tröja och fläcken går inte bort. Just fucking shoot me! Blanda den dagen med en ständig klump i magen pga en viss person... Känns som jag vill göra en patetisk Meredith Grey och säga; pick me, choose me, love me!! Sandra var iaf mitt sällskap på jobbet dom första timmarna, så de tackar jag för. Hon kändes som min lilla söta praktikant!^^ Sen fick jag världens sötaste kommentar av Alexandra:


"Du är en av de finaste människorna jag känner, både på insidan och utsidan"

Vad vore livet utan underbara vänner som förgyller vardagen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0