Celebration...

Attans vilken besvikelse. Jag plockade sju olika blommor igår för att lägga under kudden som man ska. Problemet är att jag glömde lägga dit dom innan jag somnade. Illa. Well, well, bättre lycka nästa år! Haha! Tog det ganska lugnt igår. Familjen åkte först till Nyhamn till en liten strand, där vi strosade omkring medan alla hundar simmade runt i vattnet som galningar. Jag kom i till fotknölarna ungefär! Dom hade också en söt tendens att ställa sig brevid mig och skaka av sig allt vatten. Väldigt uppskattat!^^  Sen åkte vi hem och lagade mat (läs: dom andra lagade mat). Det blev hel grillad fläskfilé, rösti, grillade majskolvar, beasås och grillsmör. Mums! Sen åt vi jordgubbar med glass till efterrätt, slank också ner väldigt bra, haha! Efteråt åkte vi till Bergafjärden (camping) och strosade omkring där bland allt firande. Härligt att polisen haffade unga killar innan klockan ens var tio! Jag tänkte lägga upp några bilder, men syrran drog med sig usb-sladden till Timrå så jag kan tyvärr inte^^ Fixar det senare! Hoppas ni hade trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0