Dop...

Nu har vi varit på Isaks dop. Han var jättesnäll enda tills dom blötte ner hans lilla huvud, haha! Jag hade inget att ha på mig imorse, sen såg jag som ett tecken min vita spetsklänning som jag aldrig har använt. Då blev det lite använder jag den inte nu, så kommer jag aldrig göra det, så den fick det bli! Det första min moster sa när vi kom var att hon tycker att jag alltid har så fna tunikor och klänningar! Hon är för rar^^ Men dom flesta andra var uppklädda också, så jag kände mig inte helt overkill iaf, haha!



117070-364 117070-365
117070-372
(syskon)
  
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

lika fin som alltid ;D hehe Du har jämt så fina kläder! ^^

2007-06-03 @ 01:04:48
URL: http://pernillaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0