Hur rädd är du...

Kollade hotmailen och såg ett test från P3 som jag var tvungen att testa^^ Heter, hur rädd är du? Mitt resultat blev:


"Hur ska vi säga det här på ett snällt sätt?? Du är lite mesig! Visst, det händer många otäcka saker i världen, men allt är inte så skrämmande som det kan verka. Försök att slappna av lite, ingenting blir bättre av att du skrämmer ihjäl dig själv! Nästa gång du hör skumma ljud när du är själv hemma, eller känner dig jagad? så stanna upp och ta ett djupt andetag. Hur stor är sannolikheten att det faktiskt är någon där? Var det någon där förra gången? Nej, just det. Det är bra att vara försiktig, men låt det inte gå till överdrift!"


I can't help it, jag hoppar till bara en hårslinga av mitt eget hår skymtar förbi i ögonvrån, haha! Nu är jag ensam hemma igen, så risken finns att jag börjar hyperventilera^^ Jag önskar att J kunde komma hit, drömma går ju... Ska jobba imorrn också (sjunde dagen i rad, gaaah), så det blir inget annat som händer ikväll heller. Boring!!

Kommentarer
Postat av: Madde

ehm.. ja blev en riktig tuffing.. för tuff tydligen för ja måsta bli mer rädd HAHAHAHA xD
ehm stämmer det? HAHAHA

2007-06-15 @ 23:55:28
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0