Klagomål...

Jag kom på att jag glömde att klaga i mitt förra inlägg, så jag måste ju ändra på det på en gång!^^ Nu är det ju jäkligt spännande, eller hur? Jo, jag ska beklaga mig över att jag inte har sovit nånting inatt! Allvarligt, ingenting! Jag har legat och stirrat på min väckarklocka i typ sju timmar! Jag som var så himla trött, men det gick bara inte! Fatta hur trött jag är nu, kommer väl däcka minuten jag kliver innanför dörren ikväll! Nu ska jag fortsätta shaka till PCD - Hot stuff bakom kassan! Funderar på att hoppa upp på disken och åla omkring för att locka lite kunder.

Kommentarer
Postat av: evelina

hahaha! du vill väl inte skrämma bort kudnerna :P haha!

2007-06-28 @ 12:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0