Mysfaktor...

Vaknade till ljudet av spöregn imorse, jag älskar verkligen det när man bara ska vara hemma! Ni vet fönstret på glänt, en mjuk säng och en fluffigt duntäcke, mysigt värre! Fattas bara att det ligger nån annan brevid^^ Fast Bäbis kom ju indunsande genom dörren och rakt upp i min säng, alltid något, haha! Nu har det dock blivit ganska soligt vilket jag uppskattar inför jobbet imorrn. Wet-look passar inte när man ska stå i butik och träffa massa folk!
Har börjat fundera inför midsommar också. Vet verkligen inte alls vad jag ska göra! Tror nog att jag bara åker hit till mamma och umgås med familjen eftersom jag är ledig hela helgen. Blev grymt sugen på att skutta omkring med en blomsterkrans i håret nu! Hoppas det blir fint väder bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0