Sommarjobba...

Nu är det drygt två veckor kvar till min födelsedag (jag kommer att tjata om det tills dagen kommer^^) och det slog mig nyss att det är första gången under 20 år som jag faktiskt sommarjobbar! Japp, det var bättre förr! Haha! Men jag ska inte klaga, jag slipper iaf ligga på knä i nån rabatt eller göra nått annat liknande. Stå i butik känns ganska okej om jag nu måste jobba hela sommaren^^ Jag biter ihop och tänker ljusa tankar om att jag faktiskt har hela sex dagar kvar av augusti när min vikarietjänst tar slut, liksom tjoho!^^

Kommentarer
Postat av: Madde

haha ja asså potatis ska täckas av vatten och koka i ca 30 minuter HAHA tills dem blir mjuka ;) haha så nu vet du det HAH xD ja hur känns det med så mkt jobb då? haha

2007-06-13 @ 13:34:41
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Cajsa

Lycka till med jobbet , trevlig sommar . natti natti

2007-06-13 @ 23:07:44
URL: http://caajsandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0