Sundsvall rockar...

Fastnade på P3:s hemsida igen, och kollade läget inför Sommartoppen iår. Det är bland det roligaste jag har varit på när dom drar ut på turné! Smockat med folk runt torget, solen som gassar, Ola som programledare (ögongodis under två timmar^^) partystämning som heter duga eftersom det är Gatufesten samtidigt. Åh vilka minnen^^ Iaf så fick gamla programledare berätta om roliga minnen från Sommartoppen, och sundsvall hamnade i topp för många! Lite utdrag där min kära stad nämns^^


Sanna Bråding - "Jag hade grymt kul när vi var i Sundsvall, det var typ 10-15000 i publiken, soligt och skön stämning. Längst fram satt en hel fotbollshejarklack som var klädda i minitoppar i svenska färgerna och dom eskorterade mig, Anton och Markoolio, som var gästprogramledare, till scenen genom att sjunga Mera mål. Sen när hela showen väl var igång så uppträdde Teddybears Sthlm tillsammans med Swing och deras sköna Hey Boy, publiken älskade dom och när det var dags för röstning så vann dom såklart och Swing, Patrik och gänget kom in och sprutade champagne över hela scenen. Sååå kul!"

David Batra - "När jag första och troligtvis sista gången i livet stage divade och surfade runt på publikens armar i Sundsvall."

Gry Forssell - "det sköna publikhavet i Sundsvall"

Petra Markgren Wangler - "Och så klart minns jag den alltid närvarande rivaliteten mellan Sundsvall och Östersund, publikrekordet ökade på hela tiden."

Martin Ekeholm - "Direktkontakten med publiken. Det var bra på alla orter vi besökte, men 10 000 människor på Stora torget i Sundsvall som skriker Sommartoppen kan ju inte ge annat än ståpäls!"

Gustav Carlsson - "Som alla år med P3s sommarturnéer - Sundsvall! Mest och bäst publik år från år."

Yeah, it makes me proud! Haha^^



117070-388
Bild

Kommentarer
Postat av: Emma

Shit vilken bild, ser ut som värsta pampiga staden x) haha
Och det där angående tomten. Om du kommer inom mig först så går vi duvetvar sen och säger hoho xD

2007-06-17 @ 14:39:46
URL: http://lasseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0