The birthdaydinner...

Drar väl en snabbis om kvällen! Sandra kom först hit, sen skjutsade pappa oss hem till Jenny, the birthdaygirl^^ Vi kom väl sist som vanligt, men hey, nån ska ta på sig den rollen också! Där var redan Marie, Matilda, Sandra M, Malin, Catrin från klassen, sen hade Jenny ett par privata bekanta också. Så himla kul att träffa alla tjejer från klassen för vi har så kul ihop! Nu i studenttider saknar man det verkligen, jag är helt avis! Det är iaf tur att vi fortfarande har så pass bra kontakt att vi kan träffas vid såna här tillfällen! Sen drog vi ner till O'lerays där vi skulle äta födelsedagsmiddag. Tog evigheter innan maten kom, och en av oss var tvungen att åka hem innan av vissa alkoholhaltiga skäl^^ (nämner inga namn för personens skull, haha). När den väl kom så var det efterlängtat men hälften av gänget var typ ute och sprang, så deras hann nog bli kall innan dom kom in igen, illa^^ Ni kan ju tänka er att sitta på en sportbar full med karlar när Sverige spelar fotboll. hade jag varit servitrisen så hade jag krossat en glas varje gång det blev mål av skräck, haha! Jag avslutade min middag med en jättegod drink, smaskens var det! Det var en sån där jordgubbssorbe-aktigt, minns inte vad det heter^^ Smakar typ jordgubbskräm i kallare format^^ samtidigt som vi satt där så hade ju syrran födelsedagsfest här hemma, så några av oss gick hit för att kolla läget efter, och här blev vi kvar tills vi gav upp kvällen, så kan det gå^^
Jag invigde min nya grå tunika/klänning också, ser gravid ut på bilden, men den är bara väldigt fluffig! Fast jag drömde att jag skulle ha barn inatt, så om det blir nån förändring så uppdaterar jag er sen, haha!


117070-367

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0