Things to do...

Veckans schema:

Mån: Jobb
Tis: Jobb + Anders fyller år
Ons: Jobb i Birsta, träff med Sandra efter
Tors: Mamma fyller år + RixFm festival i Ö-vik
Fredag: Jobb + Släktkalas för mig hos mamsen^^
Lör: Jobb + My birthday
Sön: Jobb

Jobba på födelsedagen när jag ska strutta omkring och äga dagen som en prinsessa. It really sucks. Fast att jobba dagen efter begränsar ju vad man kan göra på kvällen också. Men ärligt talat så gråter jag nog inte floder över att inte kunna röja loss hela natten då, eftersom Gatufesten blir party fyra dagar i rad nästa vecka^^
Måste. Köpa. Nya. Kläder. Innan.

Kommentarer
Postat av: Karin

härligt att höra:) ha en fin dag!

2007-06-25 @ 10:46:40
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Madde

hehe ja jag kom på att jag har nog inte träffat dig någe mer.. men ja ska kolla upp om den står i bokhyllan annars har ja bråttom hahahah xD ja men det är ingen bråska med den heller iof haha xD men ja vill du ta med den så hahahha puss

2007-06-25 @ 12:22:06
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0