besök hos lina...

Kom hemifrån Lina för en liten stund sen. Vi var ute och gick en sväng på Södermalm med deras lilla minihund, som senare la sig och sov i mitt knä. How cute^^ Vi gick dock inte så långt eftersom vi blev dyngsura av slasket ute. Jag hade inga stövlar att dra på mig eftersom jag har lyckats tappa bort en hel påse med massa skor, haha! Den ligger väl förhoppningsvis hos mamma. Jag saknade mina gråa mockastövlar, skulle ha behövt dom idag!
Vi gick hem till henne efter och satt och babblae massa skit. Vi kom in på en gammal manlig bekant (fina ord här)till som jag har känt i massa år nu, nu och hans tjej. Vi åt glass samtidigt som vi pratade om henne och det small bara högre i skålen. Lina ba, du blir lite hårdhänt när vi pratar om henne, haha!^^
Det är inte det att jag vill ha honom själv, en del av mig vill bara inte att han ska ha nån annan heller för vår historia är så invecklad. Jag är en hemsk person, i know! Haha! Det är bara svårt att förklara, vi har liksom tyckt om varandra under så lång tid förut, men det har aldrig blivit seriösare än att vi har strulat runt lite när jag har varit på besök. Kan bero på att jag har pushat bort honom så fort han har kommit för nära... Är det nått jag är bra på så är det just det, japp japp, haha^^
Han har liksom alltid varit där och nu är det inte så längre. Vi hade känt varann flera år redan när dom träffades så man får ju en speciell relation som förvinner när den andra skaffar nån ny. Tråkigt men sant!
Jösses vad sentimental jag låter, men jag är absolut inte deppig över honom på det sättet, haha. Det finns andra pojkar där ute som får mitt lilla hjärta dunka betydligt snabbare x)

Jag kan ju även lämna en update om att bebisen fortfarande lyser med sin frånvaro. Och innan jag får kommentarer där det står grattis, jag tyckte väl du såg gravid ut, så är det alltså fortfarande min brors bebis jag pratar om, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0