besök igen...

Nu är Fredrik och Lotta här på besök igen. Typ en vanlig söndagssyssla!^^ Det vore trevligt om dom nästa gång kan komma med en bebis i famnen. Jag sa till att det var helt okej om den kommer snart, så Lotta skulle hälsa det till bebisen, haha! Sen har vi redan börjat bråka om vem som ska vara barnvakt, just nu är det jag v. mamma x) Vi kom på att vi kunde gå tillsammans när dom andra ska lära syrran att äta sushi^^
Och jaa, ni kommer få höra bebistjat tills ungen ploppar ut, jag håller på att längta ihjäl mig efter den. Är så spänd över vad det blir^^
Kom in på busiga hundar och barn, och en liten olycka. Lilla Emil blev jagad av sin morfars hund och sprang rakt in i äppelträdet när han kollade bort! Aj då, hahaha!
Nu ska jag vara lite social igen innan dom åker! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0