Dagens...

Dagens komplimang: Vilka fina ögon du har!

Dagens virr: Jag tog ett örhänge från förpackningen, stoppade det i örat, och lyckades slarva bort det andra örhänget under tiden! Still missing!

Dagens jobbiga: När jag välte omkull en helt ny burk med tops över mitt golv!

Dagens roliga: Syrran kommer hem över helgen!

Dagens trevliga: Vi ska ut i helgen, du kan väl följa med? och, Vi tänkte äta lunch om en stund, vill du följa med?

Dagens irriterande: Träningsvärken och blåmärket på min fot som bara blir större!

Dagens ros: Till alla snälla människor som stannar på vägarna och släpper förbi folk, även där dom inte måste!

Dagens längtan: Träffa Isak om ett par timmar!

Dagens inköp: Biljetter, strumpbyxor och linsvätska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0