fejkade fejs...

Jag måste slå ett slag för en underbar låt! Jag hade glömt att den fanns, men blev påmind nu när jag tittade på sthlm live, haha! Fejkade fejs med Thomas Järvheden! Så himla rolig^^ Lite text från den:


Bleka små tjejer på Söder
Med svartfärgat hår, och feministludna lår
Svarta sjalar och batik, man vill klä sig så unik
att man blir lik, varann
Stureplanstjejen så tvärt, har helvaxad stjärt
Är fejkbystig och smärt
Det e vackert, javisst, men så likriktat trist
Der e inget jag fastar för

Jag vill ha mittemellan, det får mig i fällan
Om ni inte har fejkade fejs, oavsett place 
Det kan vara Söder, bara ögonen glöder
Passar likaväl Kungsholmens port eller Västerförort
 

image213
Foto: svt

Kommentarer
Postat av: Kevin

Haha, den är så ball. Jag sökte faktiskt efter låten efter att ha sett samma avsnitt, så råkade jag hamna här. Ajja, ha det så bra :)

2007-03-22 @ 23:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0