Halleluja...

Halleluja moment! Älskade Timrå vann faktiskt, (2-1) och jag skulle hjula om jag bara kunde, haha! Hedström gjorde en snygg passning till en kille som i sin tur gjorde assist till dagens första mål. Wiiie, typ!

Som Nanne sjunger (och som för övrigt är typ den bästa timrålåten) :

Det gör ingenting om kropparna blöder
Vi ska kämpa och slåss tills isen glöder
Och vi ska dansa tills solen går upp
Våra fanor ska vaja i topp

Vi Är Dom tuffaste, dom starkaste, dom grymmaste, dom vackraste
Vi är gänget gjorda av stål
Vi Är Dom tuffaste, dom starkaste, dom grymmaste, dom vackraste
Nu öser vi in mål!!!

OM Timrå (och nu menar jag verkligen om) skulle vinna nästa match i övik, så har dom chansen att avgöra på hemmaplan. Vad härligt det skulle vara!! Aja, drömma går ju, haha!
Nu blir det förhoppningsvis Prison break snart, om dom andra vill vara så vänliga att sluta titta på Monk!

Kommentarer
Postat av: Emma

Magda goes hockeynöööööörd! ser man på 8) hahaha

2007-03-12 @ 22:22:49
URL: http://lasseliten.blogg.se
Postat av: Anonym

och föressten, kan inte du hjula? Har inte du gått på gympa? Eller är jag helt fel ute nu, i så fall skäms jag, hahaha!

2007-03-12 @ 22:23:52
Postat av: Magdalena

Haha ja OMG jag <3 hockey!! xD Öhm jo, haha jag gick i gympa som barn, men jag har inga talanger kvar, hahaha!

2007-03-12 @ 23:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0