kläder...

Det märks när man skjuter bloggen åt sidan ett par dagar, då sjunker statistiken verkligen... Men liksom ibland har man bara inte lust eller ork att sätta sig och klottra ner något.
Ärligt talat så är det som yrar runt i mitt huvud just nu kläder! Vilka kläder jag ska ha en speciell dag, haha! Ja, jag är fåfäng, men take it or leave it! Det är liksom sån jag är, och jag tänker inte låtsas som nått annat bara för att det passar vissa personer bättre! Men det är inte varje dag man ska träffa sveriges typ snyggaste människa heller x) Jag jublar över att snön försvinner så pumpsen och kapan är given!
Sen stör jag mig på att alla saker ska ta slut samtidigt. Det prickar fasen aldrig fel. Jag behöver en ny fuktcreme och mascara illa kvickt. Sen behöver jag nya strumpbyxor och färga och toppa håret, haha! Jag tänkte ta en nyans ännu mörkare nästa gång, men jag vet inte om jag vågar ta den risken just den här gången^^ Får nog ta en runda på stan nästa vecka när jag är hos pappa.

Nu ska jag fortsätta följa Timrå-matchen. Vinn ikväll och vi jublar över semifinalen, you can do this! x)


Kommentarer
Postat av: Madde

en annan kan juh inte ens se någon statestik xD hahaha *morr*

2007-03-17 @ 00:56:39
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0