Krämer...

Nu har jag smörjt in mig med den nya BUSen, så vi får se om jag blir hottare eller bara fläckig, haha! Jag har ju använt den andra utan skimmer med bra resultat innan, så det lär ju vara samma lika. En som dock är jättebra är ACOs som finns på apoteket i brun förpackning! Kom på att det var lite dumt att köpa den här eftersom jag får den från L'ORÈAL, men nöden har ingen lag! Jag behövde den idag, haha! Luktar ganska gott nu också, men BUS brukar ju stinka efter ett tag så jag får smörja in mig med nått annat. Tänkte även visa fuktcremen jag använder. Det är Nivea Visage Young. Den är dryg och den innehåller ingen olja så den känns inte fet alls. Hatar när såna krämer känns fet och kladdig!

117070-229 117070-228

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha så kul i sthlm babe... och låt inte din dassnävar kladda allt för mycket på stackars ola pojken. men men jag håller fortfarande kvar vid darin ta en bild om du ser honom föresten :) ciao

2007-03-28 @ 09:57:34
Postat av: Evelina

Hehe nä tänkte låta de bli en suprise hur frillan blev ;) Kanske om du är snäll så kan ja skicka ett mms :P

2007-03-28 @ 14:42:29
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0