Liten snabbresumé...

Jag var totalt utpumpad igår så inlägget blev väldigt kort och infolöst, men jag orkade verkligen inte. Jag hade inte sovit normalt och bra på fyra dygn, så igår när klockan ringde 05.15 var det inte kul, haha! Jag får aldrig påsar under ögonen när jag är trött, men igår fanns dom där med besked, så jag antar att det var ett tecken!
I onsdags så mötte jag och Madde Helena och Moa på centralen, innan vi åkte till Johanneshov för att däcka i sängen. Fast jag sov ju knappt nånting den natten så det funkade väl inte så bra, haha! Sen åkte vi in igen på fredagen för att mötte resten innan vi begav oss till Karlaplan och Universal.
När vi hade varit där så åkte vi till Hötorget och åt på Taco bar där mittemot, åh så gott det var! Det där var verkligen den korta versionen, för det åktes ganska mycket fram och tillbaka kändes det som, haha! Vi slutade iaf på centralen igen innan alla skulle åka hem. Så sorgligt att säga hej då hela tiden när man inte vet när man ses igen. Men om två månader är det ju sommar iaf, så förhoppningsvis blir det mer då! Vi åkte tillbaka till lägenheten igen för att smälta allt, plus att vi inte orkade göra nått annat. Har verkligen varit ett par hektiska dagar nu. Bussen hem var jobbig också, tog forever och killarna bakom pratade om författare från typ 1600-talet hela vägen hem. Tror dock att det var ett steg uppåt om man jämför när vi fick lyssna på afrikansk trummusik fem timmar irad!


117070-234 117070-233
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0